Nagy örömmel számolunk be Önnek, hogy a másfél éve beindított saját fejlesztésű VIR rendszerünket egyre több felhasználónk használja nagy megelégedettséggel.
Mint azt már előző tájékoztatóinkban illetve a www.praxismedia.hu és www.orvosiszoftverek.blog.hu fórumlapunkon olvashatta, a VIR a következőkben segíti az Ön és asszisztenciája munkáját:
- a következő beteg behívásához nem kell kimenni v. kiszólni a váróba
- megvalósul az orvos és asszisztens közötti betegirányítás
- a Praxis Pro-ban látja hányan és kik várnak odakint, fel tud készülni a köv. betegre
- az előjegyzett betegeket kezeli, behívásuk nem okoz felháborodást a többiek számára
- határt szabhat a rendelésnek még a zsúfolt időszakokban is
- informálhatja betegeit (rendeléssel, szűrésekkel, járványokkal, életmódi tanácsokkal stb. kapcsolatban)
- betegei kultúrált módon, tervezhető várakozási idővel, dulakodásmentesen várakoznak
Mindenkinek megéri!!!
És akkor néhány szót az anyagiakról…..
Áprilistól elindítjuk a VIR – rendszerre szabott reklám tevékenységünket, amely alapján a kihelyezett monitorok felületének egy részét egészségmegőrzéssel kapcsolatos reklámok megjelenítésére adjuk bérbe.
Amennyiben Ön hozzájárul, hogy a monitor(ok)on cégünk távvezérléssel megjelenítse a helyi patika, optikus, reumatológus, gyógytornász, wellness-fürdő, aerobic-club stb. reklámjait (az Ön információs blokkjai között) miközben a betegek várakoznak, úgy Ön a reklámbevétel egy részét minden hónapban visszakapja.
Számításaink és előzetes felméréseink alapján a VIR rendszer Önnek átlagosan 1 év alatt megtérülhet, és utána tiszta bevételt hoz a konyhára.
Ha egy váróteremhez több praxis tartozik, a költségek megoszlanak.
Számoljon és keressen minket!
Várjuk érdeklődését! Igény szerint csoportos bemutatót tartunk!
Végül két azon orvosunk véleményét osszuk meg Önnel a VIR rendszerünkről, akik már használják azt:
„Nemcsak azért előnyös ez a rendszer a szokványos bejelentkeztető rendszerekhez képest, mert lényegesen gazdaságosabb, hanem a programhoz való szoros illesztettsége által az ellátás egyszerűbbé tételében is nagy szerepe van. Kezelése egyszerű, 2 perc alatt elsajátítható. Mindemellett a betegtájékoztatás, oktatás is megvalósítható a szabad monitor felületen.”
Dr. Hasitz Ágnes (Szentendre) – 0620/973-6573
„Munkám gördülékennyé tételét nagyban megkönnyíti. Sokszor előfordult, hogy a váróban a betegek vitatkoztak, ki-ki után jött. Nem hozott könnyebbséget a betegsorszám használata sem. Előfordult, hogy idősebb betegeink más igazolványát is eltették véletlenül, így napokig kerestünk 1-1 TAJ kártyát, illetve személyazonosítót.
Ez az elektronikus behívó rendszer a fentieket kiküszöböli, áttekinthetőbbé teszi számunkra ki jött a nővérhez, ki vár az orvosi vizsgálatra, s ami a legfontosabb egy-egy telefonon jelzett lázas, vagy rosszul lévő beteg megjöttét azonnal jelzi, így rögtön be tudjuk hívni a megfelelő ellátásra.
Ez az elektronikus behívó rendszer a fentieket kiküszöböli, áttekinthetőbbé teszi számunkra ki jött a nővérhez, ki vár az orvosi vizsgálatra, s ami a legfontosabb egy-egy telefonon jelzett lázas, vagy rosszul lévő beteg megjöttét azonnal jelzi, így rögtön be tudjuk hívni a megfelelő ellátásra.
Fentiekre figyelemmel mindenkinek csak ajánlani tudom!”
Dr. Kovács Ildikó (Budapest, XI. ker.)
Hozzászólások